Jumaat, 29 April 2011

cd dari k.nik 2


Sunny baby minky rm 30



qq baby bamboo rm 33



coolababy rm26



Cozy printed minky rm29



wetbag rm23..


sambungan dari cd yg mula....setakat ni cd aku ader 24 keping....yeyeyeye...pas ni haarap tak la sampai malam2 aku bangun sebab nak basuh ccd semata-mata....lgpun dah lama aku ngidam nak beli cd ni..

aku beli cd ni mmgla byk dugaan n komen yg org dengar...tapi setakat ni aku bagi hannan pakai takde masalah rush atau alergik...ok jer dia pakai...cuma sesakali leaking sebab ummi dia ni kenkdg pemalas jugak...bia jer hannan pakai cd tu lebih dari 5 or 6 hours....pastu malas nak stripwash cd yg lama...

kehidupan aku bertambah baik sekarang nie....even kenkdg aku ni keras kepala dan suka wat hal sendiri sampai en suami marah....tetapi dia sabar je ngn aku...ye la aku nie pun byk egonya...banyak pantang larangnya...mendengar sangat kata2 org sekeliling...sepatutnya aku kena bersyukur aku ada suami yg tak mendua aku....bia pun dia ada kekurangan aku pun ade kekurgn yg dia terima...

manusia ni mmg tak pernah merasa puas ngn apa yg dia ada kan?tambah2 lg yg mmg ada depan mata....macam kata pepatah gajah depan mata tak nampak..semut seberang lautan plak yg kita nampak...

kalau nak compare aku ngn org lain....aku nie senang nyer banyak dah...tgl aku jer bila nak mula majukan diri..asyik ditakuk lama...syok sendiri...pastu bila org dah kedepan..aku jugak yg cemburu....mula memikir yg bukan2....tiah...tiah....

di ingatkan semula ngn perut aku yg semakin hari semakin memboyot..Allah selalu makbulkan semua permintaan aku...cubaan2 yg Dia bagi sikit pun aku tak terasa....iskh apa lah dugaan besar yg Dia nak bg padaku...sebab aku sekarang terlalu leka....ngn tugas seharian...ngn internet....macam sekarang nie tgh ber blogger....kalau ler masa2 mcm ni aku habiskan sekali khatam Al-Quran pun cukup la...nape aku mals sangat....

Aku teringat kata2 kat dinding sekolah aku...apabila semua yg kita rancang berjalan dengan lancar kita akan menjadi lalai....

3 hb mei ni...aku akan berkonvo di maktab ipsah...konvo lg...kali ni aku berkonvo dengan sorg lg yg bernyawa dalam perut aku...minggu ni aku dah 26weeks...ubat malas sangat nak makan lepas aku amik suntikan terakhir inferon aritu....makan pun aku tak jg lg dah...kenkdg perut lapo pun...aku biakan jer...huhuhuhuuh kesian anak aku yg dalam perut ni...ummi degil sangat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan