Isnin, 25 April 2011

Berita teramat sedey.....

aku baru pas balik dari hospital Seberang jaya....cu aku masuk wad..sebab kandungan dia tak de jantung...cuma segumpal daging....huhuhuhuh...cedeynya....aku tengok muka die lg sedey.....

Petang tadi pas sekolah aku bergegas ke klinik..cucuk bontot...igt arini last day...rupanya esok ada lagi....dah bera bontot aku...sebelah kanan...cakitnya..Tuhan jer yg tahu...

Pastu laju jer kaki aku melangkah ke bank..gaji aku dah masuk...amik Rm600 nak byr duit cd...tapi sebab takde duit kecik...aku pulang begitu jer....sebenarnya aku pelik sebab ape gaji aku ckit...tunggakan gaji berapa bulan?tak cukup pun nak bayar suma hutang aku....

Pun begitu,semalam aku bising2 kat abg...adik kurang gerak...aku ngs sebab time aku ngadu dia tak pedulik sembang ngn hannan..sungguh abi lum memahami hati seorg isterinya ini....katanya mendengar jer....huhuhuhuhhu

kenape suma berita amat sedey....???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan