Sabtu, 9 April 2011

jiwaku gundah gulana...


Entah ape yg menggelikan hati....asyik nak ketawa....petang nak ngs plak...



kenangan mesra aku dan dia....heheheh...k.dee yg menunggu masa perutnya nak mengeluarkan isinya...dan aku....baru berusia 23minggu.....pucat tak muka aku?aku anemia tahap sederhana...last month amik darah....hb aku cuma 9.7 jer.....ubat dah makan 3 kali sehari...cuma aku tak control diet pemakanan kot....asyik mkn apa yg sempat jer....


sepanjang fasa kehamilan nie....macam2 perasaan ada kan?....bohongla kalo org ckp sepanjg mengndg nie tak de ape2 yg pelik,,sedey, sebab hormon kita berubah2...macam tu jugak perangai aku berubah...

sekarang rasa cam sedey plak....pagi td aku ada LDP disekolah...cam boring jer....sempat lg tangkap gambar nak masuk blog...perasaan cam tak leh nak gambar.....aku tak patut rasa camnikan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan