Khamis, 14 April 2011

MAJLIS TADARUS AL-QURAN PERINGKAT NEGERI P.PINANG






TODAY...ada mtq di Sek.Men.Keb Guar Perahu Indah peringkat negeri P.Pinang...wakil zon Utara Bagi tilawah Al-Quran anak buahku Mohd Aizad 6 Mahir....Alhamdulillah Johan peringkat Negeri dan akan membawa nama Negeri ke peringkat Kebangsaan...

Pikir2 semula...okla jugak sek aku nie....Bola jaring budak saampai Negeri....Golf peringkat kebangsaan..no 4 pulak tu Ranking Kebangsaan...Tilawah Al-quran peringkat Negeri....serba serbi menonjol....so kerana menonjolan itu...PPD Utara dinobatkan sebagai PPD terbaik peringkat Negeri...huhuhuhuhuhu....

Tahniah buat semua yang bertungkus lumus menjadikan MTQ kali ni bermakna buat sek kita....aku pun tumpang gembira....



ps....minggu ni aku dah 24 minggu....secara rasmi merangkap 6 bulan....baby kuat menendang...salu sakit bahagian ari-ari....kenkdg terdiam chek dibuatnya....aku salu baca buku mengatakan...jgn lawan rasa sakit tu...tetapi hadapi ia dengan tenang...dan mengatakan...semua org merasa begitu...nape pulak aku yg nak manja2 tapi kalo nak manja ngn abg ok kan......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan