Khamis, 28 April 2011

Ccccccccddddddddddddd...k.rin...



Senarai jenis cd

dari kiri kaler biru
1) Sun baby Cars
2)
Gara-gara cd kali ni aku bermasam muka ngn cik abang.....aku mmg dah lama mengidam nak beli cd....dia suruh tgu esok baru nak amik....baik tgu abang posmen tu jer anta....

petang tadi lepas try2 letak tilam kabu atas katil baby..seseorg menelefonku....o0o0o0 cd dari k.rin dah sampai...dengan gumbiranya aku nak pegi amik..memula nak sabo jer...pastu rasa ati tak sabo2 plak..ye la 3 bulan aku menunggu gaji aku dan bersiap sedia nak beli cd...tuptuptup...abg aku melambat2kan...adusss..terseksa juwa raga...

aku pun membawa hati yg duka lara sendirian bersama hannan pegi amik duit n pegi amik cd....lantakla en suami nak kata pa....hati aku meronta-ronta nak tgk....puas aku pujuk en suami ku itu..tapi byk ler plak excuse nyer...takpe la...aku pegi amik sendiri...

time tu aku belum sempat makan pe2 lg pas waktu rehat time sek tadi....maybe sebab lapo kot aku jd diluar kawalan..pas amik barang di pacific...ringan jer kaki aku menuju ke rumah org tuaku....harapan hati kot2 en suami nak pujuk suruh balik....bukan nak pujuk...tepon pun idak...hakikatnyer aku ni bernama isteri...bukan kekasih hati dia lg...buat ape nak jg hati sgt kan...

akhirnya aku drive sendirian kul 945mlm balik kerumahku....takde sapaan apa2...malahan aku belum rasa nak makan ape2...cukup minum air coklat jer...huhuhuhu sebenarnya rasa diri tak dihargai...lantas perut pun menolak nak makan pe2...sian baby dalam perut aku...ummi majok ngn abi...abi tak mau pujuk dah...

aku teringin nak masuk wad....bia sakit ngn wayar berserabut supaya aku leh imsaf dengan hati yg ikhlas....masa tu mungkin baru aku tau siapa sebenarnya aku di hati meeka2....leh tak aku berharap camtu...ker salah...tak leh...okla....mata pun dah ngntuk...nak mula masuk tido dah.....semoga esok lebih baik dari hari ini...

*minggu ni dah 26 minggu...adik kuat menendang ngn buat pusingan....doakan aku selamat melahirkan bayi yg sihat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan