Selasa, 3 Mei 2011

konvokesyen institut pendidikan guru kampus sultan abdul halim


First time keluar dewan cari keluarga dulu.....



Alhamdulillah tamat sudah pengajian j-qaf setahun setengah...



Bunga Hadiah dari suamiku..terima kasih abang...



posing lagi....



nampak tak perut tu...esok masuk 27minggu...



ni jer yang datang berkonvo....yg baki tak nak datang....



wajah2 gembira selepas amik diploma....



mak nak datang jugak tgk aku berkonvo......dia la yg mengasuh hannan semasa aku dalam dewan..



KELUARGA BAHAGIA....


semalam kami beraptai.....banyak jugak kekurgn yang nampak...tapi so far ok la....cuma pemberi diploma tu special sikit....Sultan negeri Kedah.....heheheheheheheh

Setelah berletih penat aku pun balik mengambil hannnan di rumah mak aku seberang jaya.....kemudian aku membawa diri sensor2 ke carrefour...ade la kain yg aku berkenann....baju adik pun dok kira2 nak beli...tapi lepas semua atm aku pegi tak leh switch ngn bank islam plak...jadi aku pegi menenngok jer la.....

hari ni aku bangun awal...kul 530pg....kemaskan sikit barang2 nak bwk...aku pun tukar lampin hannan..mandi n kejutkan abg aku...tak lama pas tu mak aku pun sampai...kul 645pg kitaorg bertolak ke Sungai Petani..

aku tiba lebih kurg 730pg...okla skit...tak lah lewat sgt..pas tu tak lama berarak ke dewan....tgu lama la baru sultan n sultanah sampai....

pas dengar En ranjit n Sultan beri ucapan...baru la mula memberi diploma....hati ni berdebar2 sebab takut salah step....pas dah naik pentas terima diploma...aku pun berjalam ke tempat duduk aku balik....tghari kul 12 tgh hari baru habis...perut sangat lapo....pas makan nasik bergambar kejap ngn kawan2..ngn abang....ngn mak ngn hannan....hehehehhehe

aku pun bergegas pulanngkan balik jubah n amik diploma....pastu tgu nak amik gambar.....sempat lg aku bershopping ngn abg di the store.....beli baju abi n baju hannan...aku plak beli tong sampah....

bersambung dalam post seterusnya......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan