Rabu, 12 Februari 2014

vitamin kesihatan

sebab bulan ni promo Vita lea..jadi nak cite kepada anda ...

kebaikan vitalea ni utk anda semua..Seperti yang diketahui..Vitalea ni adalah multivitamin yang dilengkapi dengan iron..membantu memperbaiki tisu.kalsium dilengkapi dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi..

Ramai yang tanya kepada saya.kenapa ambil suplemen ni.bukan sakit dan masih muda..jawapan saya..sediakan payung sebelum hujan.sihat bukan selalu sihat.selalu kita dengar masih muda tapi dah menghadapi peelbagai jenis penyakit.menghidap kanser dan atas faktor pemakanan yang tak seimbang..

zaman sekarang kita byk terdedah kepada persekitaran yang kurang sihat.makanan yang dibeli atas sebab bekerja dan tidak mengamalkan senaman.dulu..saya kerap merasa letih..selepas pulang kerja.kena menyiapkan kerja2 rumah.menguruskan anak2..

sejujurnya kerap merasa tertekan kerana anak2 masih kecil..dan merasa letih melayan karenah mereka..sebab tu saya mula mencari vitamin yg memberi tenaga supaya rasa sihat dan mampu membuat kerja harian dan melayan anak2 dengan baik..




 dua suplemen ni wajib saya ambil selepas breakfast di sekolah..saya bawa terus ke meja guru supaya boleh terus ambil mengikut jadual vitamin yg disediakan..

Alhamdulillah..mula mengenali Vitalea dan B kompleks sejak mula menjadi pumping mother dan keja hakiki..orang sampai tny kenapa saya seperti byk masa..sempat berlari memerah susu ketika disekolah..sempat menyiapkan buku rancgn mengajar.dan sempat menyiapkan tugas2 pengkeranian dalam masa yg masa dapat menjalankan perniagaan secara part time pula..

Perkara paling penting iaiah mind set kita kena sentiasa positif..

Alhamdulillah..senyum sokmo..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan