Selasa, 4 Februari 2014

Cawangan Shaklee

Semalam de customer..dah consult bebaik..dan cadangkan set yang sesuai..Ini kelebihan membeli dengan pengedar tau...ada konsultasi percuma..dan selalu saya akan follow up customer tersebut...saya tak akan tinggalkan korang terkontang kanting kalau rasa tak berkesan lagi..atau terkena healing Crisi....

Tapi sebab kena buat bayaran secara online..terus cancel..
Nak COD pun..agak jauh ke Perak sana..minta maaf sesangat..

Katanya sebab pernah terkena buat bayaran pastu barang tak sampai2..
Ya memang tak nafi memang perkara macam tu pernah berlaku...
Tapi In Sha Allah setakat ini..saya tak pernah aniaya orang...

Customer saya memang terdiri dari orang kebanyakkan yang tak pernah jumpa pun..tapi meletakkan kepercayaan yang tinggi..Saya juga nak cari keredhaan Allah dalam berniaga..

Kalau rasa masih ragu2..sila hubungi saya yer..Call terus tak pe..saya bagi no phone customer saya yang pernah jadi customer tetap dan dah jadi anak Biz pun..Alhamdulillah..

Lagi senang sila terus beli di cawangan Shaklee berdekatan..
ehem..ehem..cawangan Shaklee baru...di Seberang Jaya...caya la Shaklee...semakin maju...

Cantik hokeh dah jadi macam kaunter bank

Gambar ehsan dari mak biz..TQ mama Fiqah...Lagi senang kalau rasa tidakepercayaan..terus beli di Branch..Terus bayar dan Terus dapat produk...

Senarai alamat Shaklee di Malaysia


Cuma kalau berminat nak cuba Set Trial tidak ada dijial di mana Branch2..Keistimewaan ini cuma boleh didapati pada mana2 pengedar Shaklee yang terpilih sahaja..Dan Harga yang ditawarkan juga tidak sama...Jika hadir sendiri membeli produk Shaklee tanpa memdaftar menjadi ahli..Pelanggan akan membeli dengan harga Retail dan tiada konsultasi pengambilan.Konsultasi sebelum dan selepas PERCUMA eksklusif untuk My CUSTOMER jer tau..heheheheheheh

Sekarang Shaklee dah buat penyamarataan harga untuk penduduk sekitar Sabah dan Sarawak..harga sama dengan Peninsular Malaysia..Jadi tiada masalah kalau kawan2 ku yang ada di Sabah dan Sarawak nak seludup masuk produk Shaklee ke sana..Boleh beli disana dengan harga yang sama macam di Semenanjung..

Eksklusif for Reader..Rasa nak bagi gift ler bulan nie..
Dapatkan sementara rasa nak bagi tu ada...kekekekeke..
ni betul2 bukan olok2 yea..

Lots Of Love
Fathiyyah 012-5862274
Distributor Shaklee 922128

Tiada ulasan:

Catat Ulasan