Selasa, 3 Disember 2013

Kelebihan Omega Guard

Apa itu Omega Guard?
Omega Guard adalah minyak ikan terbaik didunia/
Diekstrak dari ikan laut air sejuk ( Sardin,mackarel,herring, anchovies ) di perairan negara Jepun.
Ia bukan dari hati minyak ikan.Omega Guard addalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.

Berbanding dengan produk omega dipasaran, Omega guard merupkan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA, dan banyak lg.

Perbandingan Omega Guard Shaklee dengan Produk yang lain

 Omega Guard Shaklee dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium dioksin dan PCB ( polychlorinated biphenyl - merupakan bahan industri yang sgt toksid.

Manfaat Utama Omega Guard :
  • Meningkatkan kesihatan Kardiovaskular - Omega guard menurunkan tahap kolestrol LDL " memudharatkan dan tridliserida, iaitu lemak dalam darah, disamping meningkatkan tahap kolestrol HDL " Baik".
  • Mencegah penyakit saluran darah dan strok - DHA dan EPA boleh menetang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah,melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yang lancar.Oleh sebab itu sangat efektif mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher atau sakit kepala.mengawal masalah obesiti dan membantu mengurangkan risiko sakit jantung.
  • Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina.Ia penting terutama pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa didalam kandungan.Susu Ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi.DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer,memelihara penglihatan dan mencegah migraine.
  • Meningkatkan sistem imun dan paru-paru - mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkotis, penyakit lelah, hepatitis, dan penyakit buah pinggang.
  • Menentang cancer - kajian telah menunjukkan omega 3 boleh mencegah kanser paru-paru,payudara, prostat, dan kolon ( usus ).Ia juga boleh meningkatkan enterogastriris, meransang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi lebih efektif.
  • Memelihara fungsi-fungsi sendi ( arthritis ) - Paras asid lemak omega 3 larut dalam tisu rawan.Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.Ia mencegah arthiritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.
  • Mencegah imsonia dan membantu tekanan - Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan ( anxiety ), neurasthenia, imsonia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.  


Masalah kesihatan yang dikaitkan dengan kekurangan Omega 3
  • Masalah penglihatan,sensitif dan lemah daya penglihatan.
  • Penyakit jantung, termasuk kolestrol darah tinggi,tekanan darah tinggi, strok dan serangan jantung.
  • sakit-sakit sendi dan otot seperti artritis.
  • Lemah daya tinggi dan daya tumpuan
  • Mudah meradang, kemurungan.
  • Lemah daya pembelajaran, hiperaktif dan kurang daya tumpuan.

======================
PROMOSI DISEMBER  2013
======================
Pada Bulan ini..Shaklee mengadakan promosi untuk Omega Guard
BELI 6 PERCUMA 1
Untuk dapatkan harga runtuh sila hubungi
012-5862274
Ada hadiah percuma menanti anda.
 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan