Jumaat, 13 Disember 2013

Happy Birthday Umi..

 

Happy besday tiyah...

13 December 2013...genap umurku 29tahun...tahun depan officially masuk angka 30an..huahua..dah setengah .abad usia..
Semoga lebih bersemangat  menjalani hidup yang penuh dugaan dan cabaran ini..bukan senang nak senang..bukan susah nak susah..kalau tetiap hari sayik goyang kaki..mcm mn nak ada perubahan diri..

dalam banyak2 wish tadi..sebenarnya menunggu en suami yg wish..iskh2 lambat btol dia wish..depan mata idaknya nak sebut..last2 send dlm WA..malu katanya..hihihihihihihi..dah dekat 5 tahun kawin..nak wish besday pun malu...hihihihihihihi..lucu...takpe biar lambat jgn langsung tak igt..

Yang paling best lg..tadi upline bgtau hari ni bonus masuk..harimau dah mengaum...Alhamdulillah..tgk RM XXX dalam akaun..hehehehehhehe..tersengih tgk hadiah dari en Shaklee...setelah berhempas pulas bulan lepas wat promo n blaja selok belok pasal shaklee n produk..

Teringat pesanan dari upline..bukan kita menjual produk..tapi berkongsi pasal kelebihan produk dan niat nak membantu lebih ramai yang memerlukan..bukan keuntungan semata-mata..

tapi memang betul..setiap kali tiyah wat post atau iklan yg lahir dari hati dan berniat nak berkongsi sahaja..ramai pulak yg nak tahu pasal kelebihan produk..jadi tiyah kongsikan pengalaman sepanjang tiyah amik suplemen..Alhamdulillah..de yg terus beli..tak kurang yg terus jadi member..Alhamdulillah..REZEKI minna Allah..kalau kita menjaga urusan kita dengan Allah..Allah menjaga urusan kita dengan manusia..

Kalau de yang jana pendapatan..nak bantu keluarga dan suami..PM tiyah..kita sama2 mendaki gunung kejayaan..niat utama membantu keluarga dan membantu sahabat2 kita..In Sha Allah..pasti berjaya..

Salam penuh Kasih Sayang..
Fathiyyah..
Birthday mama to 3 kids..Hannan..Afnaan..dan Aufa..
For beloved Husband..Thank You Very much...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan