Selasa, 9 November 2010

lunatots lagi....jom heboh..

my cd yg baru...nak simpan kat future adik hannan..hihihihi

baru2 ni pegi jom heboh kat stadium batu kawan...tujuan sebenar pegi bawak an berubat ada ustaz kat situ..tapi mmg busy btol tak sempat nak amik gambar...mula2 sampai carik lunatots dulu..rembat satu cd, lunatots detergent n bag for mummy n babies...tak sabo nak ngndg lg...tapi abg mcm tak kasi lg...tunggu hannan masuk 2 years dulu..yg ummi dia tak sabar2 nak timang baby....beg tu tak sempay upload lg...nnti la nak uploadkan semula.....mmg puas ati guna cd lunatots nie sebab kaler dia cantik...mmg nak cadangkan kat kwn2..dah cadangkan dekat kwn2..tapi suma cam tak bagi respons yg baik...tak per la yg penting aku dah cuba usulkan...pasal breasfeeding pun aku ada bagi sedikit cAdangan dekat sue n wana...entahla diaorg punya respons camna...aku rasa cam nak tolong semua kengkwn..sebab semua muda lg...kita masih ader kekuatan nak susukan baby sendiri n pakaikan baby cd dari kecik..so far mmg tak der masalah sgt dlm guna cd ni..cuma masa mula2 guna aku bawa hannan pegi sunway mall..bw wana hafiz n amsyar pegi jenjalan..mungkin sebab sejuk hannan kencing byk n basah...kesian dia..ummi tak pandai lg...

masa pegi sure heboh tu..dah pandai dah..tak boleh leka sikit sebenarnya...kena alert dengan baby kita...salah satu mengajar aku supaya lebih mengenali kehendak baby...aku banyak belajar dengan first experience jg anak aku sendiri...kena byk sabar...masa pegi jom heboh tu..walaupun penat..org ramai..perut lapo..hannan tak merengek langsung...cayang anak ummi nie...aku sedar yg dia dah dewasa...mula memahami erti dunia...semoga anak ummi membesar dan jadi anak solehah...amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan