Jumaat, 19 November 2010

barang yg ku pesan telah tiba...gumbiranya

baru2 ni aku ada la memesan barang2 baby dekat kedai medai store...yg ku pilih suma yg chumel2 belaka..aku beli cd 2 keping pyjamas 2 pasang 3 insert hemp and busha....regenya rm170...sebab pembelianku melebihi rm 150 aku dapat delivery free..and stock yg chumell gamba strawberi....kak nik ada hutang aku sebanyak rm6....



ini namaya insert hemp...salu insert yg biasa dr kain jenis microfiber...ini plak dari bamboo yg boleh serap banyak air...jadi kebocoran dapat diatasi...hannan sekarang dah beso..banyak kencingnya...


ini plak pyjamas gap...for night wearing...kain dari cotto..ni ada gamba snakes...satu lagi aku beli pyjamas gambar bird..hannan dah pakai sebelum sempat nak dimasukkan kedalam blog...huhuhuhuhuhhhh...semangat betol dia tgk baju chumel tu..terus mintak nak pakai...tak sempat nak basuh lg....nasib takde pe2 irritation dengan kulit dier..




ini plak namanya busha..gambo tikus...sgt chumell dan tak sabo2 nak pakaikan dekat hannan...

barulah aku tahu sejak dah ade anak ini akukureng beli barang2 untuk aku..sanggup aku gabiskan ratusan ringgit untuk anak kesayangan aku tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan