Khamis, 18 November 2010

collection lunatots aku punyer...

collection of lunatots....aku yg punyer...iskh3 bangga gila...sekarang dah full hannan bercd....warnanya2 sungguh memikat hati...


ni nak action lebih...kot2 ade yg lum kenal ngn cloth diaper ni...yang putih tu namanya insert...dapat menyerap wewe baby kita n yg warna biru tu pocket cd...chumel x?


so aku guna detergent lunatots untuk membersihkan cd aku..supaya jangka hayat cd aku lebih lama..n aku rasa sangat yakin n barangan lunatots...


ni plak beg peberate aku...sebab sayang sgt sampai tak guna lagi..masih dalam beg...ni nak display dalam blog jer...



dah senang membeli..senang pulak memakai...gitu la ceritanya ak ngn lunatots nie...aku sangat suka design die n semua barang dia yg lain selain cloth diaper..jatuh cinta benor aku ngn lunatos ni...setakat nia aku ada 12 keping cd..10 dah guna n 2 lg nanti jap kot...detergent dia pun best....termasuk beg super dimple kesayangan aku nie...sebab sayang sgt so tak guna..baru2 ni mesin umah rosak..so aku terpaksa berpatah balik kepada pamper diapers aku tu..lagi pun 12 hb 11 ni aku masuk maktab..untuk kemudahan aku yg malas nak menyental ni aku refer guna pampes dulu..sebab banyak lg yg belum terguna dekat 2 pack lg...tadi punya cite..aku nak marah kat hubby sayang aku sorgnie...mesin dah dhaif sgt dia suruh guna basuh sikit2...berapa la sgt harga mesin tu nak dibandingkan dgn motor beso dia tu...adui...mak mentua aku ni la..konon nak membantu..last2 sampai anak dia tak responsible for home dah..mesin yg mmg buruk tu suruh guna jugak...sabo je la...tak kan aku yg kene beli kot...kenape la semua org salu tak sekepala ngn aku..tetambah lg hubby aku sorg nie...ade je nak buat jd dingin sampai sejuk macam dalam ais...so stop je kejap guna cd..letih ooo basuh baju tungging2 dalam bilik air...kot2 berjaya meraih simpati si hubby sayang tu..dia tak kesian pun suruh guna lagik..jadi la kejap drama dlm bilik air..yg jadi mangsa my baby hannan..nagis dia..mintak maaf berapa kali ntah..ati ni tak der nak marah pun kat die..tension tu ngn bapak die...cam ner ekk nak buat hubby aku nie setuju nak beli mesin baru...belum lg aku mintak nak beli deep feezer nak letak stok simpanan ebm...alahai omak...adakah aku nie kureng skit bab bodek2 nie sampai tak berjaya ek..satu lg tabiat aku last2 nie..aku gila beli brg baby..bukan lunatots jer..semua jenis cd aku berkenan baru ni minky punya cd gammba love2 chumellnya..beli 2 dpt rm80..so satu dlm rm40 jer...aduss...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan