Sabtu, 29 Mac 2014

new rules from shaklee


akhir2 ni Shaklee.menjalankan pembersihan kepada semua distributor2 shaklee yang menyalahi undang2 menjalankan perniagaan shaklee...semua penjualan menggunakan harga ahli  kepada semua pembeli bukan ahli adalah salah..hal ini sebab menindas distributor lain..contohnya distributor A menjual dgn harga rm10...tapi ada distributor yang lain bgtau..beli dgn saya saya jual rm5 jer...jelas dan terang ini juga bersalahan dlm hukum agama..rezeki yg diperolehi menindas pihak lain..adakah kita rasa makan rezeki yg begini..sebelum ni ada juga jual dengan alasan kawan dan mahu membantu sebab tu menjual murah..ternyata saya pun tersalah buat perhitungan..minta maaf semua..mohon ampun..sebb tu rasanya diawal bisnes adakala terumbang adakala naik..adakala menurun..
 jika berminat nak dapatkan harga murah..sila mendaftar harga ahli..tak mahal pun rm65 pendaftaran dan rm10 utk postage



begitu juga penjualan set2 trial..semua penjualan hendaklah dihentikan sebb tidak menepati ciri2 pembungkusan yang selamat..i
 ini juga bersalahan dgn rules yg shaklee tetapkan..jadi tiada sales utk trial pack..ternyata jualan set trial ni mengundang bahaya jika pembungkusan semula tidak bersih dan kualiti produk jadi menurun..mendatangkan kerugian kepada pengguna sebb membeli produk dgn harga yg mahal dan sepatutnya dapat lebih murah dengan pembelian full pack.jadila pengguna yg bijak.


 semoga dapat ikhtibar dr apa yg berlaku..pun begitu tidak mematahkan semangat utk terus berniaga dan menjalankan salah satu pekerjaan yang mulia.

.ok untuk yang selalu servey2 harga dan compare siapa yg jual murah tu..rasanya2 tak de dahla pasni..sebb semua rules ni..kalau ada distributor yang langgar peraturan..terpulanglah..kita semua tahu dia sedang melanggar etika..

disini nak paparkan harga retail untuk vitamin shaklee..dan jika nak dapatkan harga 30% - 40% lebih murah..sila mendaftarkan keahlian...nak daftar macammana boleh hubungi saya yea...

  jadi apa kelebihan membeli dengan saya?saya akan cadangkan produk yang bersesuaian..dan cadangan pengambilan dos mengikut sukatan..pasti ada konsultasi selepas pembelian..

bukan sekadar mencari rezeki yang halal...mencari keberkatan dlm setiap rezeki yang dilimpahkan olehNYA..





1 ulasan: