Khamis, 7 Oktober 2010

rindunya....

lama tak tulis blog ni...sibuk sangat masa praktikum...so..skrg praktikum dah habih...antaa tarikh2 yg mendebarkan aku 21 julai 2010 rabu...abang aku excident..moto kawasaki aritu rosak teruk...sampai sekarang tak keluar bengkel lagi...tension tol..last2 abang aku beli moto baru...kawasaki juga 750cc....aitu ader la aku ngikut dia pegi kl dengar kursus score a...lenguh punggung la....lagi satu tarikh kekal dalam kotak fikiran aku.....20 september 2010...anak aku masuk hospital...2 malam aku tido dalam wad...hannan demam panas..masuk air dekat 2 botol...aku tak pegi sekolah 2 hari....and masa last praktikum aritu..aku plak yang excident..24 september 2010...aku langgar lampu merah langgar pakcik tu nak pegi sembahyang jumaat...aduhai...hidup aku kan..last2 ni banyak jugak cubaannya...dunia...cubaan semata2...so buat semua...jangan la rasa hidup korang tu terlalu berat n susah...ada lagi yang lebih berat dugaannya...semoga Allah merahmati kita semua...Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan