Jumaat, 29 Oktober 2010

pas follow up kali pertama...



selepas peristiwa hannan masuk hospital....aku tarik hannan dari taska n hantar pegi pengasuh..namanya makcik normah...so far ok...anak aku pun cepat rasi ngn dia.second day aku hantar dah ok tak nangis dah...aku hepi tgk perubahan dia...even ada jugak yg menyayat ati sebab dah dekat 1 year hannan di taska sinar intelek....pas check ngn doktor aritu..dia cakap suspek thalasemia...sebab hb darah hannan rendah sgt...aku doakan takde ape2...suspek jer...pas balik dari follow up hannan aritu terus aku pegi carik pengasuh...cerita makcik normah ni pulak..aku kenai die masa kenduri hari raya rumah k.iza...jiran sebelah rumah aku..lepas dia tgk hannan dia cp tteringin nak ngasuh budak..so aku fikir kalau dia mintak nak ngasuh harap dia jg hannan pun dengan baikla...insyaAllah..tawakal jer pada Allah...aku cuma nak buat yang terbaik untuk hannan..ibu mana sanggup tgk anak menderita sakit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan