Jumaat, 29 Oktober 2010

last..kenduri di taska hannan...taska sinar intelek





29 oktober 2010...hari last hannan di taska...aku buat kenduri cikit...nak tgl taska...sedih rasa hati...jatuh jugak air mata aku ini...entahla....sedih kenapa...mungkin sebab dah dekat setahun hannan kat taska ni...masa masuk wad aritu ade cikgu2 dia dtg tengok...aku tau depa sayang kat hannan..tapi...adusss...ntah apa nak cite lagi..libang libu dalam hati ni...buat semua cikgu2 taska sinar intelek...cikgu shibah..makcik irah...makcik pah...cikgu norly...terima kasih tak terhingga sebab menjaga hannan selama ni....maafkan segala tingkah laku hannan dan juga saya...halalkan semua makan minum selama hannan ada ditaska ni....segunung ucapan terima kasig kerana sudi melayan hannan yang banyak karenah dan kuat menangis...maafkanla kami dan semoga segala budi baik cikgu2 Allah sahaja yang mampu membalasnya....Syukran jazilan....Allah terharunya mengenangkan cikgu2 hannan yang memang setiap hari melayan karenah hannan...manusia tak kan lari dari kesilapan..adakah keputusan yang aku buat ni betul...atau ada yang tak kena dikemudian hari..aku sekarang dibelenggu pelbagai soalan...kenkdg takut nak menghadapi har yg mendatang...aku rasa kalau terlalu gembira..gembira itu tidak lama...kalau terlalu saynag..sayang itu tidak kemana..sampai sesekali aku terfikir...supaya jgn tetlalu gembira....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan