Sabtu, 27 Februari 2010

moto abi




Kawasaki ninja 250,baru amik minggu lepas...die sayang giler la moto nie...harganya Rm 22000,sekali roadtax...takpe la...die suka...beli la...aku leh tumpang sekaki jugak,cantik motor nie...besar la jugak...abang cakap dari rumah teluk air tawar sampai bayan lepas dalam 20-30minit jer...okler tu...aku pegi keje dekat pun naik keta.die dahla sekolah jauh..balik panas plak tghari..ngn helmet kale hijau tu Rm 300...beli motor tu die kasi baucer dalam Rm 200 jer...tu yang boleh beli helmet tambah Rm100..dapat beli helmet n sarung tangan...cuma yang tak bestnyer...aku yang gayat naik motor tu..kalau time nak kona tu,aku cam risau jer...sebab sit belakang die tinggi sangat...ngn pegang Hannan lg..nak tgl budak kecik tu kat sapa...kena la bawak jugak...tingin jugak naik motor tu berdua jer..macam orang dok bercinta tu...tapi kena tonggek la skit...ape nak pedulikan..suami aku...ikut suka aku nak peluk ke ape ke kan..hehehehehehehehehhehe.....harapan aku jgn plak tak bawa aku..die bw pomp lain mcm tu...huhuhuhuhuuhuhuhuhuuhuhuuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan