Rabu, 3 Februari 2010

3 febuari 2020

hari yang memenatkan...kelas...kokurikulum...bola jaring...baru jer balik rumah kul 530ptg tadi..
hannan nak lapoo cgt2...dlm keta ngs2 nak nenen....sampai umah jer terus bagi...cian die...umie die keje...igtkan jadi cikgu kelas sampai tghari jer...ni ade jugak yg terlajak sampai kul 530...esok tarikh bersara k.miyah...pk kanan sekolah aku...satu2 cikgu yang disegani disekolahku...pepe hal salunyer semua cikgu akan rujuk kat die...nak harapkan guru beso..susah banyak ler...moga2 penganti pk kanan sekolah aku nanti baik jugak orgnyer...InsyaAllah...semalam gaduh lagi ngn abg...die marah aku tak makan nasik tghari...aku dari pagi asyik makan nasik jer...tghari ader jamuan panitia perpisahan ngn k.miyah...so menu yang diaorg bagi bihun goreng n chicken grill...tak der nasik pun...malam tu aku rasa penin2 ckit...aku tak tau sebab pe..maybe sebab malam semalam aku tak cukup tido..hanan terjaga muntah2...die tak sedap badan...sebab tak rehat sampai petang tu,malam aku dah penin...ngn ngntk,ngn letih,tak selera sangat nak makan..alih2 die marah aku sebab tak makan nasik tghari...sebab tak makan jer ke jadi penin2 pala...bukan ke byk faktor lain yg boleh buat kita penin..tak cukup tido,stress tempat keje,tak cukup rehat..hakikatnyer sekarang aku rasa bebanan yang aku tanggung kian besar...urusan rumah,keje,anak,suami,cikgu n keje2 tambahan kat sekolah mmg buat aku penin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan