Rabu, 11 September 2013

i AM sHAKLEE dISTRIbUTOR...







Sekian lama menjadi pengguna shaklee sejak zaman kelahiran ahmad Afnaan lg..so today nak accounce I AM SHAKLEE DISTRIBUTOR



Produk yg betul tiah amik adalah ESP



Alfafa


Ostematrik

Vita Lea


Vit E

Dan Untuk anak2 tiah bg diaorg amik Mealshakes

Sekarang bagi tiah..kesihatan adalah utama...bagi tiah yang dah beranak 3 ni..mesti  NAK KENA JAGA KESIHATAN..tiah ibu yang bekerja..dengan anak2 sedar membesar dan fully breastfeed anak yg ke AUFA 8 bulan...

Walaupun setengah org ckp tiah masih muda tahun ni 29thn..tapi tuan punya badan yang sendiri rasa...melahirkan semua nak secara normal..berpantang sendirian...Alhamdulillah masih mampu menguruskan rumah tangga tanpa bantuan pembantu rumah..

Mmg kesihatan tubuh badan itu dari Allah..tapi Allah yang suruh kita berusaha..setiap penyakit ada ubatnya..setiap racun ada penawarnya..

bukan bermotifkan keuntungan semata-mata..tiah berhasrat nak berkongsi ilmu yang cetek ini dengan semua kawan-kawan yang memerlukan bantuan..

Terutama bab sustu ibu...sungguh2 tak dapat terima bila kawan kata..SAYA TAK DAPAT NAK FULLY BREAST FEED ANAK SAYA..SUSU SAYA TAK CUKUP...

Rezeki Allah dah tetapkan..setiap bayi yang lahir..dah tertulis rezekinya..setiap ibu yang melahirkan PASTI ADA SUSU UNTUK BAYINYA..

contoh yang paling adalah maksu tiah sendiri..anak pertama dia tak berjaya menyusukan anaknya..mungkin atas faktor bentuk payudara dan tidak mendapat sokongan keluarga dan suami..anak ke2 kali ni..tiah dah bg semangat secukupnya..malahan dia sendiri memanggil penasihat susu ibu penang norashida untuk memberikan tunjuk ajar yang betul untuk mereka yang mempunyai payudara sepertinya..

ALHAMDULILLAH DIA BERJAYA MENYUSUKAN ANAKNYA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan