Sabtu, 28 September 2013

hannan baca iqra


video


Anakku Hannan...TAK PANDAI nyanyi2 macam finalist popstar....
TAK PANDAI joget nari2 macam finalist superstar.....
TAK PANDAI kira2 matematik.....
TAK PANDAI cakap2 omputih...

MMG TAK LEH MASUK TV..

TAPI....

DIA PANDAI baca Iqra..
baru IQRA 4...
Alhamdulillah niat kami suami isteri...
nak lahirkan anak yang berjaya bukan sahaja didunia..
malahan AKHIRAT kelak..

AIK?????

MEREKA TANYA...
macam mana nak berjaya didunia?
setakat baca iqra 4 jer?
Iqra/Al-Quran tu guna dalam sembahyang jer..
tak pun masa nak mati....
takde silibus exam UPSR pun...
dah tua2 baru guna..
bg jer ustaz/ustazah diaorg ajar..
tumpu ABC dulu..
tumpu 123 dulu...
baru senang nak pandai..

IBU MENJAWAB..

Cari AKHIRAT dulu...
Dunia datang bergolek..
HARAP2 PAHAM...
 
cite pengalaman membesarkan Hannan???
hannan lahir waktu ekonomi umi n abi lum stabil..
dia ditinggal d nursery masa baby...


 Demam..batuk..selsema...dah sebati ngn bebudk nursery ni...sorg kena sure jangkit..
paling teruk seminggu kami bermalam di wad...jangkitan kuman dalam paru2...







ni gambar masa kena alahan..


Tuhan jer tahu risaunya hati seorg ibu..

tahun ni dia dah masuk sekolah..
batuk selsema datang menyerang semula..
bawa balik virus kepada adik2..

jadi umi sediakan MEALSHAKES SHAKLEE untuk hannan..
 Untuk memenuhi keperluan nutrien hannan untuk membesar
sebb  mealshakes ni ada 24 jenis vitamin A-Z.mineral dan Trace mineral yg akan memberi kesan pada penyerapan vitamin2...
mealshakes ni kaya ngn protein yg membentuk organ2 dan sel2 imunisasi..
semoga hannan  membesar dengan sihat ye anak..


 

Amin...


2 ulasan:

  1. Sekarang ni ada pen elektronik yang boleh bantu kita belajar iqra..
    Kanak2 dan dewasa pun sesuai...
    http://www.muslimchoices.com/?p=pen_pintar_my_iman

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam best..tapi Al-Quran digital dah ada..nak set iqra sahaja ada?

      Padam