Rabu, 8 Disember 2010

bio-oil...

petang tadi abi ajak pi kepala batas...sebenarnya rasa tak larat bebenor..tapi hati tu nak p jugak...pas abi amik duit kami pi makan KFc..heheheh jupe ngn mak tok balqis...pastu pi cari kasut hannan..last sekali jupe farmasi..kecek2 si abi nak beli bio oil...dapat juga eden mengecek..heheheheharganya mahal la jugak...botol kecik 60ml harganya RM29.90...balik tu terus lena sebab letih n tak mampu nak berjaga....petang tu baru ok sikit...


inilah bio-oil yang aku teridam-idam sgt nak pakai...

pregnant aku kali ni tak de alah sangat...mungkin sebab masih baru 6 mgu dalam kandungan...tapi masa hannan dulu aku loya2 jugak...masa aku cite kat mak aku tak loya2 sgt dia cakap mungkin baby boy...alamak seronoknye kalo baby boy sebab aku dah ada baby girl...lagipun masa aku kira2 tu masa betul2 hari subur....Ya Allah bersyukurnya dengan segala rahmat mu...

lepas habis maktab aritu..aku rasa cam ringan jer kepala...tak payah memikir sgt..hati pun kian senang...cuma aku tensen bab mesin basuh jer...baju bnyak tak terbasuh..aku plak bukan leh lama2 duduk...kebas2 jer kaki aku ni....badan pun macam sakit2..tak bermaya sangat...Doa2 la abi terbuka ati nak beli mesin basuh baru..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan