Rabu, 27 Januari 2010

hari yg menyedihkan

















ni la gambar time baby aku kene allergik aritu...seminggu badan die jadi merah2...aku berulang dari rumah mak ke sekolah sebab tak nak anta die kat taska...menangis jer....cian die.....malam2 aku pun tak cukup tido die asyik terjaga mengs...dah bagi susu pun tak leh tido jugak...betul2 wat aku susah ati...abi die dah larat bawak pegi klinik...macam2 ubat ade..yg sapu yang makan...tok die pun ade buat air tawar...tapi Alhamdulillah pas seminggu tu dah beransur pulih...Allah yang menyembuhkan...hari nie dah aktif balik...dah jalan2 pusing rumah...kejap2 dah ilang masuk bilik die amik mainan die yg bertimbun dalam beg mainan...sekarang lagi hepi sebab die dah byk pandai sebut...duduk,tak mau,tutup,tapi yang paling menggelikan ati die ajuk abi die marah bila tiap kali die usik plug...cepat betul die belajar...tgk telefon pun bercakap sorg2 ngn telefon tu...ntah ape yg dibebelkan tak tau...die la peneman setia aku...umie sayang hannan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan