Sabtu, 2 Januari 2010

1 januari 2010..aku mula masuk rumah baru...taman teluk air tawar indah...dah cuci2 ckit...dah try bermalam sehari...lena jugak tido...anak aku pun ok jer...dah explore semua kawasan dalam rumah...setakat nu dah 3 hari aku hantar hannan ke taska nya...asyik nangis jer..aku pun first day tu..banjir tak sanggah jugak...depan die ok jer...masuk kete aku lagi kuat nangis dari hannan...makan pun tak lalu..tapi pas 3 days cikgu ngasuh die cakap...die nak main ckit2 dah...dah tunjuk tu..tu..tu,, dah...okla ckit tu...lelama die kenal la semua orang kat situ...rumah baru aku...ok...bersih...sewa rm 400 sebulan...tapi tak der ape dirumah...nasib ade laptop aku yang sebijik nie leh jugak aku melayari internet....nasib baik ada broad band seketui nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan