Ahad, 5 Jun 2011

BELATED ANNIVERSARY...



sebut belated sebab dah 2 bulan lepas anniversary aku ngn en suami....12 April 2008.....tapi takpe tak kan basi tarikh tu sebab tiap2 tahun kita akan jupe kan....

sebenarkan bukan de pe2....cuma semalam en suami membawa kami sekeluarga ke kenduri Pn Adyani ngn En Seroja.....terserempak plak ngn ex dulu....alamak....riso nyer hati....bukan sebab takut terjatuh hati tapi sebab nak menjaga hati En suamiku tersayang tu....kalau dia nampak aku bersembang2 ngn si ex tu....betapa kecikla hatinya.....sebab kalo aku yg ada ditempatnyer....aku sudah menangis senangis nangisnya...eh macam lagu....

Bagi aku sekarang tumpuan aku adalah En suami,dan anak2....tanggungjawab aku sebagai anak,isteri, ibu, dan yg paling utama aku nie Hamba Allah....kerdil jer.....

aku melangkahkan kaki ke kedai Damiral...dekat Perda...beli kek ngn lilin 3thn....



cute x?gambo kek jer...sebab aku dalam tak bertudung.....aurat...


anak ngn suami jer sempat mengabadikan kenangan...tak pe...tak kisah sgt....




Tapi tang ni...paling best...En suami menghadiahkan seutas gelang emas.....
terima kasih abang.....



anak daraku seorg ni pun....dapat jugak..sepasang subang....

ups....lupa nak kasi tau...aku dah start ckit2 meng potty training anak dara ku ini....umurnya dah berusia 2 thn 5 bulan....cakap nie...sangatla petahnya...apatah lg kalo bab aiskrim....tapi yg sadis dan sedeynyer....dah berapa kali aku kena cuci poo poo ngn wee wee yg tak sempat diberitahu..tak ppun aku yg tak tanya....alahai ank....

doa2kan anak ku sorg nie berjaya juga....

Pasal perut boyot nie....aku sudah 31 minggu...berkira2 esok akan ke klinik lg...amik darah dan ujian air kencing kotor....adusss....berapa HB aku sekarang....entahla....pe2 pun...kita tgu esok untuk resultnya....

Dan kisah En suamiku....dia sudah let go...motor kawasaki ninja dia...jap nak cari mn gambonya..



ha...tu la dia....dah byk tambah2 dah...ni masa baru beli...anak ku menerai dulu.....dah dijual dengan harga Rm52,000....sebab tu la aku dapat seutas gelang anak aku dapat sepasang subang...huhuhuhuhu.....pe2 pun..harap abg leh jimat2 kali ni...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan