Ahad, 21 November 2010

aku redha dengan ketentuanNya...

Buat pembaca blog..kalau-kalau nak tahu result for this trial -ive..sbb ada satu garisan jer...for +ive dia akan timbul 2 garisan atas pregnancy test tu...


ni la pregnancy test yg aku beli dekat farmasi dekat jer ngn rumah...harganya RM9.00...ada byk lg pregnancy test kat luar sana...cara penggunaanya pun dia sertakan sekali...buat teman2 semua kalau resultnya seperti yg saya buat harini..jgnla berputus asa...insyaAllah...bila tiba masanya...



bulan aku merancang sendiri tanpa pengetahuan suami aku..sebab itulah agaknya Allah belum mengizinkan la untuk memberikan kepada zuriat yg kedua....InsyaAllah aku akan berusaha tanpa jemu...selepas ini pasti aku akan memberitahu kepada suami sayangg ku itu...sebab lambat sgt n tak sabo2 nak tau keputusan aku pun melangkah ke farmasi membeli pregnancy test...and the result is -ive...tak pe...aku akan berusaha lg dalam bulan hadapan...ada hikmah disebalik kesemua rancanganMu ya Allah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan